ژنراتور لینز ایتالیا، نوآوری، کیفیت و پایداری در تولید ژنراتور

ژنراتور لینز ایتالیا، نوآوری، کیفیت و پایداری در تولید ژنراتور

ژنراتور لینز ایتالیا

این شرکت در زمینه تولید محصولات الکتریکی از سال 2002 کار خود را شروع کرد. ژنراتور وسیله ای است که نیروی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند، در واقع کار این وسیله عرضه ی برق است. لینز الکتریک در بخش تغییرات انرژی فعالیت می کند و به دلیل ساخت ژنراتور لینز ایتالیا ی فوق مدرن، رقابتی، با کیفیت و محصولات تضمین شده در زمینه ی فعالیت خود تا به امروز بسیار موفق بوده است. خلاقیت و نوآوری تولید کننده باعث شده است که ژنراتور لینز ایتالیا بسیار سریع جای خود را در بازار بیاید. دلیل توسعه ی تولیدی این شرکت تمایل قوی برای نوآوری شناخته می شود؛ این تمایل باعث رشد و توسعه ی سریع شرکت شده است و امروزه به دلیل تولید محصولات با کیفیت و استاندارد در بیش از 80 کشور دنیا محصولی شناخته شده است. یکی از ویژگی های اصلی تولید کنندگان ژنراتور لینز ایتالیا انعطاف پذیری در تولید ژنراتورهای نوآورانه است. این شرکت در زمینه ی آموزش کارکنان در تمام سطوح از جمله مهارت های مدیریتی و فنی سرمایه گذاری می کند؛ این موضوع همواره بخشی از استراتژی رشد لینز الکتریک است.

اجزای اصلی ژنراتور لینز ایتالیا

۱ .coilers

۲. اجزای قالب

۳. شفت

۴. اجزای الکترونیکی

۵. مبدل ها

 

انواع ژنراتور لینز ایتالیا

ژنراتور لینز ایتالیا در دو نوع تک فاز و سه فاز به بازار عرضه می شود. ژنراتور لینز ایتالیا از نوع تک فاز برای مناطق مسکونی و همچنین در مناطق روستایی مورد استفاده قرار می گیرد؛ به دلیل اینکه ژنراتور لینز ایتالیا ی تک فاز نسبت به یک ژنراتور لینز سه فاز هزینه ی راه اندازی کمتری دارد و این مناطق بارهای کوچکی دارند، از ژنراتور لینز ایتالیا تک فاز در این مصارف می توان استفاده کرد. در سیم پیچ استاتور ژنراتورهای تک فاز ولتاژ های برابر و هم فاز تولید می شود و سیم پیچ ها در این نوع ژنراتور به صورت سری متصل می شوند. در نوع سه فاز ژنراتور لینز ایتالیا سه سیم پیچ تک فاز به کار می رود و سه فاز کاملا از یکدیگر مستقل و ایزوله اند. هر شخصی با توجه به نیاز و کاربرد خود می تواند ژنراتور لینز ایتالیا تک فاز یا دو فاز را خریداری کند؛ به طور مثال یک ژنراتور تک فاز معمولا ۲۵ کیلو وات خروجی دارد، ژنراتور لینز ایتالیا از نوع تک فاز نسبت به سه فاز ارزانتر است، خروجی ژنراتور لینز ایتالیا از نوع تک فاز، تک فاز است در حالی که خروجی ژنراتور لینز ایتالیا از نوع سه فاز هم می تواند تک فاز و هم سه فاز باشد. البته اگر همه تجهیزات برقی شما نیازمند برق تک فاز باشند، یک ژنراتور لینز ایتالیا از نوع تک فاز برای خرید شما مناسب است، ولی اگر تجهیزات و وسایل برقی شما نیاز به برق سه فاز داشته باشند، حتما باید یک ژنراتور سه فاز برای مصارف خود تهیه کنید.

 

مصارف ژنراتور

یک ژنراتور می تواند برای مصارف خانگی، صنعتی و یا بیمارستانی استفاده شود. با توجه به نیاز می توان انتخاب کرد که کدام نوع از ژنراتور لینز ایتالیا مورد نیاز مصرف کننده است.

در مصارف خانگی، مغازه ها و مصارفی از این قبیل عموما توان 2 تا 8 کیلو وات مورد نیاز است؛ سوخت هایی مانند بنزین، cng، گازوئیل و lpg می توانند مورد استفاده ی مصارف خانگی قرار گیرند. در ژنراتور های نیمه صنعتی مانند چکش تخریب، پروژکتور، جوشکاری و… ژنراتوری که مورد استفاده قرار می گیرد باید حدود ۷ کیلو وات تا ۱۵ کیلو وات توان الکتریکی داشته باشند و در این موارد بیشتر از موتور بنزینی و دیزلی استفاده می کنند. در ژنراتور های صنعتی که برای شهرک ها، معادن، کارخانه ها و از این قبیل مصارف استفاده می شود، خروجی باید معادل 15 تا 1200 کیلو وات را دارند.

 

 

ژنراتور لینز ایتالیا چگونه کار می کند؟

یک ژنراتور با استفاده از تغییر انرژی، انرژی مکانیکی را تبدیل به انرژی الکتریکی می کند. در واقع انرژی تولید یا مصرف نمی شود بلکه فقط تبدیل می شود. ژنراتور لینز ایتالیا از انرژی مکانیکی استفاده می کند تا بار الکتریکی به وجود بیاید و برق در سیم پیچ های مدار الکتریکی جریان یابد.خروجی جریان یا شارژ الکتریکی توسط ژنراتور عرضه می شود و در مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.

طرز کار این ژنراتور ها دقیقا مثل یک پمپ آب است، پمپ آب باعث افزایش فشار آب و جریان آب در لوله ها می شود، در حالی که تولید کننده ی آب نیست. یک ژنراتور بر پایه ی القای الکترومغناطیسی و الکتریکی ایجاد بار می کند.

 

اجزای اصلی یک ژنراتور

یک ژنراتور از اجزای مختلفی تشکیل می شود که کنار هم چیده می شوند تا انرژی الکتریکی مورد نیاز لوازم الکتریکی را عرضه کند.

1. موتور: یکی از اصلی ترین قسمت یک ژنراتور موتور آن است. این موتور انرژی مکانیکی را وارد سیستم می کند. موتور ژنراتور با استفاده از سوخت هایی مانند دیزل، گازوئیل، گاز طبیعی یا پروپان می تواند شروع به کار کند. البته در مصارف کوچک مانند مصارف خانگی بیشتر از گازوئیل استفاده می شود و در مصارف بزرگ مثل مصارف صنعتی از سوخت هایی مانند پروپان مایع، دیزل، گاز طبیعی و گاز پروپان استفاده می شود. البته موتور هایی هم در بازار موجودند که دوگانه سوز اند.

۲. آلترناتور

این دستگاه تولید برق متناوب را در سیستم ژنراتور بر عهده دارد. این دستگاه انرژی مکانیکی موتور را به خروجی الکتریکی تبدیل می کند. اجزای مختلف در آلترناتور کنار هم قرار می گیرند تا با استفاده از میدان مغناطیسی و الکتریکی ایجاد بار کنند. آلترناتور از قسمت های مختلفی مانند استاتور، روتور یا آرماتور، بخش القا، قسمت مغناطیس پایا و محرک تشکیل شده است.

۳. تنظیم کننده ی ولتاژ: تنظیم ولتاژ عرضه شده توسط موتور ژنراتور را بر عهده دارد.

۴. شارژر باطری: برای شروع به کار یک ژنراتور نیاز به باطری است. عموما باتری از جنس فولاد ضد زنگ تولید می شود.

۵. کنترل پنل: یکی از اجزای مهم دیگری است که به عنوان رابطی بین کاربر و ژنراتور عمل می کند.

۶. چارچوب یا ساشی موتور: تمام تجهیزات یک ژنراتور بر روی یک شاسی سوار می شوند.

۷. سیستم های خنک کننده و اگزوز

۸. سیستم سوخت

۹. سیستم روغنکاری

مقالات ما


موتورهای دیزل دو زمانه و موتورهای چهار زمانه

موتورهای دیزل دو زمانه و موتورهای چهار زمانه

اين موتورها را به دسته کلي موتور چهارزمانه و ...

20 دی 1400
بدون دیدگاه
ژنراتور لینز ایتالیا، نوآوری، کیفیت و پایداری در تولید ژنراتور

ژنراتور لینز ایتالیا، نوآوری، کیفیت و پایداری در تولید ژنراتور

ژنراتور لینز ایتالیا این شرکت در زمینه تولید محصولات الکتریکی ...

20 دی 1400
بدون دیدگاه
دیزل ژنراتور چیست؟

دیزل ژنراتور چیست؟

دیزل ژنراتور یک دستگاه است که با استفاده از سوخت ...

27 آبان 1402
بدون دیدگاه
دیزل ژنراتور سایلنت چیست؟

دیزل ژنراتور سایلنت چیست؟

دیزل ژنراتور سایلنت چیست؟  یک نوع خاص از ژنراتورهای دیزلی ...

23 دی 1402
بدون دیدگاه

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید