ژنراتورهای متمایز WEG

ژنراتورهای متمایز WEG

معرفی ژنراتورهای وگ

وگ (WEG) یکی از شرکت های بزرگ تولید کننده ژنراتورهای الکتریکی و موتورهای الکتریکی در جهان است. این شرکت در سال 1961 در برزیل تاسیس شده است و هم اکنون به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان موتورهای الکتریکی و ژنراتور در جهان شناخته می شود.

ژنراتورهای متمایز WEG

روش کارکرد ژنراتورهای وگ

ژنراتورهای وگ شامل ژنراتورهای AC (جریان متناوب) و DC (جریان مستقیم) با قدرت های مختلف می باشد و برای تولید برق صنایع مختلف منجمله، کشاورزی، ساختمانی، نظامی، نیروگاهی، ریلی، دریایی و همچنین در تأسیسات نفت و گاز استفاده می شوند.

 

این ژنراتورها در مولدهای برق موتوری یا توربینی با هدف تولید برق برای (1) تزریق به شبکه برق سراسری، (2) مکان هایی که به شبکه برق سراسری دسترسی ندارند و (3) شرایط اضطراری و در زمان قطع شبکه برق سراسری، مورد استفاده قرار می گیرند.

همچنین، ژنراتورهای WEG برای تأمین برق در کارخانجات، معادن، کشتی ها، اسکله ها، پالایشگاه ها، سردخانه ها، مراکز رفاهی و تفریحی، برج های اداری و تجاری و مسکونی، هتل ها، مراکز آموزشی، بیمارستانها و … استفاده می شوند.

 

موارد استفاده ژنراتور وگ

 

علاوه بر کاربری های متنوع، دامنه توانی ژنراتورهای WEG نیز بسیار گسترده و از 12kVA تا 50,000kVA به ازای هر ژنراتور می باشد.

 

ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که تمامی موارد و مزایای زیر به صورت استاندارد در ژنراتورهای WEG وجود دارند، در حالیکه برخی از این موارد در سایر برندهای ژنراتوری، بصورت آپشن می باشند:

 

Less vibration

Efficient cooling

Easy maintenance

IP23 Protection Degree

Coupling flange and disc

Insulation Class H, 180 °C

100% buildup of Excitation

Brushless with auxiliary coil

Stator winding with 2/3 Pitch

SSC of 3 x Full load current for 10 sec.

Permanent Magnet Inserts (PMI / I-PMG)

 

کارخانه ژنراتور وگ

 

برای نمونه، سیستم PMG که مخفف عبارت Permanent Magnet Generator می باشد و  به معنای ژنراتوری است که از طریق یک مغناطیس دائم برای تحریک و متعاقباً تولید برق استفاده می کند، در ژنراتورهای وگ بصورت استاندارد وجود دارد. در PMG شکل موج سه ‌فاز کامل می باشد.

 

 

مشخصات ژنراتور وگ

مزایای ژنراتورهای وگ

از مزایای اصلی ژنراتورهای وگ، علاوه بر یگانگی در منشاء و محل تولید که آمریکای جنوبی می باشد، می توان به بازدهی بالا، طول عمر طولانی و قابلیت اعتماد بالا، هزینه کم نگهداری، قابلیت سفارشی سازی برای نیازهای خاص مشتریان و … اشاره نمود.

 

بازدهی بالا:

ژنراتورهای WEG با بهره مندی از تکنولوژی روز، در تبدیل انرژی مکانیکی به انرژی الکتریکی، بازدهی بالایی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

 

 

عمر طولانی:

این ژنراتورها با استفاده از قطعات با کیفیت بالا و فناوری پیشرفته طراحی و تحت بهترین سیستم های تولید و کنترل کیفیت ساخته شده اند، لذا دارای طول عمر زیادی هستند.

 

قابلیت اعتماد بالا:

ژنراتورهای WEG با داشتن سیستم های کنترل و مانیتورینگ پیشرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد، بسیار قابل اعتماد می باشند. به همین دلیل، شرکت WEG توان دائم ژنراتورهای خود را بر روی برچسب و پلاک محصولاتش درج می نماید و برای اطلاع از توان در شرایط اضطراری و سایر شرایط، نیاز است تا به دیتاشیت های آنها مراجعه شود.

 

دانلود دیتاشیت دیزل ژنراتور وگ WEG سری  AG10

دانلود دیتاشیت دیزل ژنراتور  وگ سری G PLUS-GTA

 

  • هزینه کم نگهداری: ژنراتورهای WEG با توجه به کارایی بالا و عمر طولانی، هزینه های نگهداری و تعمیرات را به حداقل می رسانند.

 

  • قابلیت سفارشی سازی: این ژنراتورها برای نیازهای خاص مشتریان قابلیت سفارشی سازی دارند و می توانند با توجه به نیازهای خاص مشتریان طراحی و ساخته شوند.

 

  • پشتیبانی فنی: شرکت WEG دارای یک شبکه پشتیبانی فنی قوی است که به مشتریان در هر زمان و در هر محل از جهان خدمات پشتیبانی فنی را ارائه می دهد.

 

وگ، تمامی گواهینامه های بین المللی مرتیط به ژنراتورها را از معتیرترین مراجع اخذ نموده و کیفیت عالی، تیراژ تولید بالا، قیمت های رقابتی و پشتیبانی خوب، شرکت های مطرح و طراز اولی را مجاب به استفاده از ژنراتورهای WEG در محصولاتشان کرده است.

 

مزایای ژنراتور وگ

 

آدرس وب سایت رسمی وگ WEG

 

مقالات ما


موتورهای دیزل دو زمانه و موتورهای چهار زمانه

موتورهای دیزل دو زمانه و موتورهای چهار زمانه

اين موتورها را به دسته کلي موتور چهارزمانه و ...

20 دی 1400
بدون دیدگاه
ژنراتور لینز ایتالیا، نوآوری، کیفیت و پایداری در تولید ژنراتور

ژنراتور لینز ایتالیا، نوآوری، کیفیت و پایداری در تولید ژنراتور

ژنراتور لینز ایتالیا این شرکت در زمینه تولید محصولات الکتریکی ...

20 دی 1400
بدون دیدگاه
دیزل ژنراتور چیست؟

دیزل ژنراتور چیست؟

دیزل ژنراتور یک دستگاه است که با استفاده از سوخت ...

27 آبان 1402
بدون دیدگاه
دیزل ژنراتور سایلنت چیست؟

دیزل ژنراتور سایلنت چیست؟

دیزل ژنراتور سایلنت چیست؟  یک نوع خاص از ژنراتورهای دیزلی ...

23 دی 1402
بدون دیدگاه

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید