سرویس و قطعات

هسته اصلی کسب و کار سانیر بر رضایتمندی مشتریان بنا شده است. تمام تلاش ما در جهت تامین محصولات درجه یک و ارائه خدمات از زمان خرید تا پس از تحویل آن به مشتریان می باشد.

خدمات ما به موتورهای فروخته شده از طریق سانیر محدود نمی شود و دربرگیرنده محصولات وارداتی سایر واردکنندگان و شرکت ها نیز می باشد، چه بصورت موتور تک و یا موتور های وارداتی که بر روی یک ماشین یا دستگاه نصب شده است.

 

ما تمامی خدمات فنی و پشتیبانی نظیر عیب یابی الکترونیکی و مکانیکی (دیاگ)، سرویس، تعمیرات جزئی و تعمیرات اساسی را برای انواع موتورهای نصب شده بر روی ژنراتور، ماشین آلات صنعتی، کشاورزی، راهسازی، دریایی و ریلی ارائه می دهیم.

 

اگرچه پایه طراحی تمامی موتورهای دیزلی بر اساس یک علم مشخص و تقریباً واحد می باشد، تکنولوژی های بکار رفته در هر موتور و همچنین متریال استفاده شده در ساخت، سبب شده است تا موتورهای هر برند، دانش فنی و دستورالعملهای خاص خود را برای کاربری، سرویس، نگهداری و تعمیرات داشته باشند. لذا پیشنهاد می گردد برای تعمیر موتور خود، از کارشناسان آموزش دیده، با تجربه و تجهیز شده سانیر، کمک بگیرید تا ضمن صرفه جویی در زمان و دستیابی به بهترین کیفیت تعمیراتی، هزینه های تعمیرات و بهره برداری موتور شما به حداقل برسد.

خدمات پس از فروش سانیر
سرویس و خدمات پس از فروش سانیر

اگرچه تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه در سطح کشور وجود دارند، لیکن لزوماً همه این افراد با تنظیمات خاص موتورها، بالاخص سری های جدید، آشنا نیستند و به ابزارهای مخصوص آن موتور دسترسی ندارند. لذا در نهایت تعمیر به نتیجه مطلوب منجر نمی گردد. به دفعات دیده شده که برخی مشتریان برای صرفه جویی در هزینه، تعمیرات موتور خود را به افراد متفرقه واگذار کرده اند و نهایتاً مجبور شدند تا هم مجدداً قطعات یدکی را خریداری کنند و هم بهای تعمیرات تخصصی را بپردازند. در برخی موارد نیز خرابی ناشی از تعمیرات نادرست، امکان تعمیرات مجدد را فراهم نمی نماید.

 

بر اساس نوع طراحی و همچنین سیاست های تعمیراتی و بازرگانی موتورسازها، ممکن است برخی قطعات مانند انواعی از پمپ انژکتور، توربو شارژر، دینام، بُرد الکترونیکی (ECM / ECU)، قابل تعمیر در ایران نباشند و یا دانش فنی و تجهیرات لازم برای انجام تعمیرات صحیح در ایران موجود نباشند. لیکن برخی از مشتریان به جای عمل به توصیه سازندگان موتور در تعویض آن قطعات، اقدام به تعمیر آنها می نمایند و نهایتاً به نتیجه مطلوب نمی رسند و ضمن از دست دادن زمان و صرف هزینه تعمیرات، مجبور به پرداخت جهت خرید قطعه مربوطه می شوند.

ما همواره ضمن درنظر گرفتن منافع مشتریان، بهترین گزینه را برای تعمیر یا تعویض قطعات به ایشان اعلام می نماییم و معتقدیم چنانچه بعد از تعمیرات ما، مشتریان دستورالعمل های سرویس و نگهداری را به درستی اجرا نمایند، می توانند از حداکثر توان و حداکثر عمر موتور خود بهرمند شوند.

در حوزه خدمات پس از فروش موتورهای دیزلی و گازسوز، سانیر آماده ارائه موارد زیر می باشد:

  • بازدید، کارشناسی، بررسی اصالت موتور
  • عیب یابی مکانیکی و الکترونیکی (دیاگ)
  • سرویس های دوره ای، تعمیرات جزئی
  • تعمیرات اساسی (اورهال)
عیب یابی انواع موتور دیزل بادوین